Speciaal - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu Speciaal - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu

Speciaal

Door: Elise Inderhees

Blijf op de hoogte en volg Elise

12 September 2015 | Spanje, Barcelona

Het zijn van die kleine momentjes die het hier zo speciaal maken. Wakker worden en zien hoe Barcelona zich langzaam aan het opstarten is. Hoe de zon schijnt en mensen uit zo veel verschillende landen hier de weg aan het zoeken zijn (net als ik trouwens). Koffie drinken op mijn balkonnetje en beseffen hoe veel geluk ik wel niet heb om hier te mogen en kunnen zijn.

De eerste dagen zijn voorbij en ik kan echt alleen maar genieten. De stad is prachtig, de mensen zijn vriendelijk en ondanks dat ik hier pas net ben voel ik me hier meteen al thuis!
Let's have a good time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Dit is mijn blog over mijn tijd in Barcelona. Ik geef hier Nederlandse les aan kinderen die Nederlands als tweede taal leren. Eén ouder is dan ook Nederlands(e). Daarnaast ga ik 10 uur per week naar school om zelf Spaans te leren.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 15152

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 Juli 2016

Barcelona

30 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Kenia

Landen bezocht: