5 maanden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu 5 maanden - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu

5 maanden

Door: Elise Inderhees

Blijf op de hoogte en volg Elise

02 Februari 2016 | Spanje, Barcelona

Inmiddels al bijna 5 maanden(!!) in Barcelona. De tijd vliegt! Zo veel meegemaakt, geleerd en gedaan hier.
De eerste weken waren super. Alles nieuw en spannend. Daarna raak je gewend hier, en krijg je zelfs een beetje heimwee naar Nederland. Naar je vrienden en familie, het eten, het vertrouwde... Gelukkig is dit tijdelijk en kan ik nu weer volop genieten van al het moois wat deze stad mij te bieden heeft!
Soms loop ik door de kleine straatjes in Gotic en besef ik weer hoeveel geluk ik heb dat ik hier mag zijn. Dat ik straks kan zeggen "Ik heb een jaar in Barcelona gewoond, alleen...".

Al zo veel mensen leren kennen hier. Sommige voor even, andere voor altijd. Maar de herinneringen zullen altijd blijven!

De laatste 5 maanden zijn nu aangebroken. De laatste 5 maanden die ik kan doorbrengen met mijn vrienden en collega's hier. De laatste 5 maanden waarin ik mezelf nog meer kan ontwikkelen, waarin ik nog meer kan leren dan dat ik al gedaan heb. De laatste 5 maanden waarin ik nog zo veel wil zien en doen hier! Maar vooral 5 maanden die ik vol liefde, gezelligheid en positiviteit wil doorbrengen. Nog 5 maanden om te genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Dit is mijn blog over mijn tijd in Barcelona. Ik geef hier Nederlandse les aan kinderen die Nederlands als tweede taal leren. Eén ouder is dan ook Nederlands(e). Daarnaast ga ik 10 uur per week naar school om zelf Spaans te leren.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1084
Totaal aantal bezoekers 15191

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 Juli 2016

Barcelona

30 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Kenia

Landen bezocht: