Visum - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

11 Mei 2007 | Nederland, Hilversum

9 mei: Visum halen

Woensdag 9 mei moesten we ons visum halen. Er werd ons verteld dat we tussen 9 uur en half 10 in Den Haag moesten zijn. Hierdoor moesten we dus al om 07.44 de trein nemen in Hilversum!
Aangekomen in Den Haag was het even zoeken hoe we nou bij de ambassade moesten komen maar na wat zoeken, vragen en bellen is het uiteindelijk gelukt.
Rond half 10 kwamen we daar dan ook aan en vroegen we ons visum aan. We konden het om half 3 ophalen.
In de tussentijd hebben we gezellig door het centrum gelopen en besloot een van de meiden (Saskia) even een (oor)piercing te laten zetten haha :D!

Half 3 kwamen we weer aan bij de ambassade en kregen we onze paspoorten terug.
Ons visum is binnen! :D

  • 11 Mei 2007 - 20:34

    Beertje:

    Hee lieverdje,

    Wat leuk dat het nu allemaal rond is.....Ik moet wel zeggen dat ik je ga missen hoor... :( Een tijd lang geen gezellige avondjes kletsen en lol hebben!!

    Ik hoop dat ik veel leuke verhalen van je mag lezen...:)

    XxX Jeff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Dit is mijn blog over mijn tijd in Barcelona. Ik geef hier Nederlandse les aan kinderen die Nederlands als tweede taal leren. Eén ouder is dan ook Nederlands(e). Daarnaast ga ik 10 uur per week naar school om zelf Spaans te leren.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 15208

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 Juli 2016

Barcelona

30 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Kenia

Landen bezocht: