Bezoek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu

Bezoek

Door: Elise Inderhees

Blijf op de hoogte en volg Elise

07 November 2015 | Spanje, Barcelona

Het voordeel van het wonen hier is dat je veel bezoek kan ontvangen. Je bent vanuit Nederland binnen 2 uurtjes hier en als je goed zoekt naar een ticket hoeft het ook echt niet duur te zijn.
Mijn eerste bezoek kwam al op 19 september. Mijn lieve vriendinnetje Ezry kwam toen een weekje langs om te kijken hoe ik hier woon. Een week lang alleen maar leuke dingen gedaan. Uit eten geweest, de La Merce feesten bezocht, Jeroen en Claudia gezien, de toerist uitgehangen. Te veel om op te noemen!

Na Ezry kwamen Tessa en Rebecca langs. Van 8 t/m 16 oktober heb ik ook met hun veel leuke dingen gedaan. 10 oktober was ik jarig en zijn we samen met Gustavo, Pamela (een stel uit Peru) en Koen en Olivier (twee jongens uit België) naar het Holifestival gegaan. Heel gek om op mijn verjaardag op een festival te staan met 25 graden. In Nederland is het dan al koud en echt herfstweer.

30 oktober t/m 2 november is Damien hier geweest. Eigenlijk is een weekendje veel te kort om alles hier te laten zien. Dus de helft wat we gepland hadden hebben we helemaal niet kunnen uitvoeren. Gelukkig zit ik hier nog even dus terugkomen kan altijd!

3 t/m 6 november kwam Fleurtje langs! Ontzettend genoten van haar positiviteit en alle leuke dingen die we gedaan hebben!

Komende weken is het even rustig met bezoek en dat is voor mij nu ook wel even goed. Bezoek is ontzettend leuk en gezellig maar het weerhoud je er wel van hier een sociaal netwerk op te bouwen en ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik dit toch best wel mis hier. Dus.. tijd om (meer) nieuwe mensen te leren kennen!

4 t/m 6 december komt mijn lieve vriendinnetje Ezry weer langs! En 22 december t/m 7 januari ben ik in Nederland! Kan niet wachten om iedereen weer even te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Dit is mijn blog over mijn tijd in Barcelona. Ik geef hier Nederlandse les aan kinderen die Nederlands als tweede taal leren. Eén ouder is dan ook Nederlands(e). Daarnaast ga ik 10 uur per week naar school om zelf Spaans te leren.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 15198

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 Juli 2016

Barcelona

30 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Kenia

Landen bezocht: