foto's - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Elise Inderhees - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

09 Juni 2007 | Kenia, Kisumu

Ik heb foto's op mijn site gezet. Het kan zijn dat er wat foto's dubbel op staan omdat het programma soms vast loopt...
Veel kijk plezier ;)

  • 16 Juni 2007 - 10:59

    Mama:

    Lieve Elise,

    Aangezien je al behoorlijk wat foto's op je site hebt staan en wij willen blijven meegenieten van alles wat je ziet, kun je nu weer naar hartelust foto's plaatsen.

    Nu je nogmeer foto-ruimte hebt zijn we danook zeer benieuwd naar je volgende reportage.......
    Safari in Kenia......

    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Dit is mijn blog over mijn tijd in Barcelona. Ik geef hier Nederlandse les aan kinderen die Nederlands als tweede taal leren. Eén ouder is dan ook Nederlands(e). Daarnaast ga ik 10 uur per week naar school om zelf Spaans te leren.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 15216

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 Juli 2016

Barcelona

30 Mei 2007 - 31 Mei 2007

Kenia

Landen bezocht: